Головна Місячний календар Місячна астрологія Посівний календар Про сайт Полегшена версія

Сьогодні: 22-04-2018

8-й місячний день

Знак: Рак
Стихія: вода



Розрахунки

Інший день:



Фаза: новий місяць



Око Відродження
<<попередня початок наступна>>

Ритуальна дія друга

Ритуальна дія друга - Безпосередньо за першою ритуальною дією, - продовжував сер Генрі Брэдфорд, - виконується ритуальна дія друга, котра наповнює вихри ефірною силою, збільшуючи швидкість їхнього обертання й надаючи йому стабільність. Виконати її ще простіше, ніж першу. Початковим положенням для другої ритуальної дії є положення лежачи на спині.

Найкраще лежати на товстому килимі або якій-небудь іншій досить м`якій і теплій підстилці. Лами використають в якості підстилки спеціальний колимок для споглядання. Це товста циновка, сплетена з якихось грубих рослинних волокон й вовни яків. Головна функція підстилки - ізолювати тіло від холодної підлоги, хоча лами використають свої циновки також й як зручне сидіння під час практики споглядальних технік. Звідси - назва "килимок для споглядання". Адже саме споглядальним практикам лами призначають головну роль, користуючись "Оком Відродження"- тільки як засобом утримання тіла в порядку й забезпечення його тією величезною енергією, що необхідна для ефективної практики споглядання.

- Виконується друга ритуальна дія в такий спосіб. Витягнувши руки уздовж тулуба й поклавши долоні із щільно з`єднаними пальцями на підлогу, потрібно підняти голову, міцно притиснувши підборіддя до грудини. Після цього - підняти прямі ноги вертикально вгору, намагаючись при цьому не відривати від підлоги таз. Якщо можете, піднімайте ноги не просто вертикально нагору, але ще далі "на себе" - доти, поки таз не почне відриватися від підлоги. Головне при цьому - не згинати ноги в колінах. Потім повільно опускайте на підлогу голову й ноги. Розслабте всі м`язи й після цього повторіть дію ще раз.

- У цій ритуальній дії велике значення має координація рухів з подихом. На самому початку необхідно видихнути, повністю позбавивши легені від повітря. Під час піднімання голови й ніг варто робити плавний, але дуже глибокий і повний вдих, під час опускання - такий же видих. Якщо ви втомилися й вирішили трішки відпочити між повтореннями, намагайтеся дихати у тому ж ритмі, що й під час виконання рухів. Чим глибше подих, тим вище ефективність практики.

- Один з лам розповідав мені, що прийшов у монастир дуже хворим і слабким старим і не міг навіть мало-мальськи підняти над підлогою прямі ноги. Тому він почав з того, що піднімав ноги, згинаючи їх у колінах, і ледь відривав голову від підлоги. Поступово він домігся того, що міг підняти стегна нагору коліньми, але гомілки його при цьому звисали вниз. Потім, в міру підвищення тренованості, він навчився випрямляти зігнуті ноги й притискати підборіддя до грудей, і нарешті через якийсь час став піднімати вертикально нагору ідеально прямі ноги .

- І взагалі, цей лама мене просто захоплював. Коли він розповідав мені про свої труднощі на початку практики, він виглядав найдосконалішим зразком мужньої молодості й сили, хоча мені було відомо, що за віком він на багато років старше мене. Правда, повинен зізнатися, у замилуванні цією людиною не було тієї частки невимовного подиву, що була присутня в моєму відношенні до лами Ки. Після Ки здивувати мене молодістю й силою древнього старого - як людською, так і надлюдською - було вже непросто. Той же лама, про якого я розповідаю, час від часу розважався тим, що носив униз у селище фрукти з монастирського саду - міняти на молоко яків. Кози в монастирі були, але ця людина більше любила молоко яків. Та й інші лами від нього не відмовлялися. Видимо, висота над рівнем моря, на якій перебувала наша долина, була не такою вже й великою, тому що в невеликому саду, вирощеному ламами на нижній терасі монастиря, засипаної товстим шаром принесеної із заплави родючої землі, росли невисокі фруктові дерева, що встигали за літо давати непоганий урожай. Зазвичай лама навантажував фруктами величезний кошик - у нього поміщалося ніяк не менше ста фунтів дрібних яблучок і груш - і розміряним кроком відправлявся вниз по стежці. У селищі він віддавав фрукти й складав у кошик кілька важких глечиків з молоком, а потім точно так само розмірено, жодного разу не зупиняючись, піднімався назад у монастир. Коли після декількох місяців перебування в монастирі я вперше зважився скласти йому компанію в такій прогулянці, мені довелося зупинятися не менше дюжини раз, щоб віддихатись. Правда, трохи пізніше я набув здатності робити прогулянки вниз та нагору з такою ж легкістю, як і він, але це вже зовсім інша історія.

Ритуальна дія третя

Ритуальна дія третя - Ритуальна дія третя повинна виконуватися відразу ж за першими двома. І так само, як перша й друга, вона є дуже простою. Вихідною позицією для неї є положення стоячи на колінах. Коліна потрібно ставити на відстані ширини тазу одне від одного, щоб стегна розташовувалися строго вертикально. Кисті рук долонями лежать на задній поверхні м`язів стегон якраз під сідницями.

- Потім потрібно нахилити голову вперед, притуливши підборіддя до грудини. Закидаючи голову назад та вгору, випинаємо грудну клітку й прогинаємо хребет назад, трішки опираючись руками об стегна, після чого повертаємося у вихідне положення із притиснутим до грудини підборіддям. Трішки відпочивши, якщо необхідно, повторюємо все спочатку. Такі рухи третьої ритуальної дії "Ока Відродження".

- Подібно до другої ритуальній дії, третя вимагає строгого узгодження рухів з ритмом дихання. На самому початку треба зробити такий же глибокий і повний видих, як у першому. Прогинаючись назад, потрібно вдихати, повертаючись у вихідне положення - видихати. Глибина подиху має величезне значення, оскільки саме подих служить сполучною ланкою між рухами фізичного тіла й керуванням ефірною силою. Тому дихати при виконанні ритуальних дій "Ока Відродження" необхідно як можна більш повно й глибоко. Ключем же до повного й глибокого подиху завжди служить повнота видиху. Якщо видих виконаний повноцінно, настільки ж повноцінним неминуче виявиться наступний за ним вдих.

- Мені доводилося бачити, як майже п`ятдесят лам одночасно практикують "Око Відродження". Щоб увага не відволікалася від внутрішніх процесів, які відбуваються в ефірному тілі, вони виконували всі ритуальні дії, крім першого, із закритими очами.

- Ще тисячі років тому лами відкрили, що усередині себе людина може відшукати розгадки всіх самих незбагненних таємниць буття. Причому, єдино вірним способом є практика, тому що, починаючи з деякого рівня складності організації матерії світу, інтелект стає неспроможним - його засобів не вистачає для того щоб збагнути всю складність й одночасно всю простоту навіть астрального світу, не говорячи вже про світи більш високих порядків .

- Все, чим створений світ, у якому ми живемо, має своїм джерелом внутрішню сутність нас самих, і тому наше життя завжди є нашим власним творінням. Тільки наш вибір визначає те, як складаються його обставини, тільки нашими бажаннями й прийнятими або не прийнятими нами рішеннями формуються ті ситуації, у яких ми опиняємось. Для більшості людей Заходу, схильних думати, що все залежить від непідконтрольних нашій власній волі сил зовнішнього світу, ця концепція здається незрозумілою й неприйнятною. Однак лами вважають, що, навпаки, особиста воля людини воістину всемогутня. Все залежить від ступеня "практичного знання", яким людина володіє. А практичне знання є не просто інформація, а точне знання того, як усвідомлено управляти власною волею в її проявах не тільки в цьому світі, але й в інших, більше "тонких" світах. Зараз у людства дуже широко поширена хибна думка, відповідно до якого прийнято плутати знання з інформацією або інформованісттю. Можна володіти грандіозними масивами інтелектуальної інформації й при цьому нічого не знати, тобто не вміти. Можна знати, не займаючись нагромадженням маси інформації, тобто вміти практично маніпулювати особистою волею на всіх рівнях проявленого буття.

- Яскравий тому приклад - стан фізичного тіла. Більшість людей Заходу, у тому числі - професійні фізіологи, учені й високоосвічені інтелектуали, - твердо впевнені в необоротності процесів старіння й у неможливості процесу реставрації тіла. Однак практика лам, у якій реставрація є лише початковим етапом розвитку людської істоти, доводить зворотне переконаність інтелектуалів - не більш ніж ілюзія, вся справа - в умінні користуватися механізмами, що забезпечують людині доступ до усвідомленого управління власною волею.

- Лами, і, зокрема, мешканці монастиря, де зберігається знання про "Око Відродження", проводять на ефірному й астральному планах величезну роботу, спрямовану на благо людства. Оскільки більше тонкі плани являються ще й планами більш високого рівня, тобто управляючими для планів більш грубих або низьких, незначні зміни, зроблені на ефірному а особливо - на астральному планах, викликають істотні глобальні зміни на плані фізичному, хоча вимагають використання значно меншої кілккості енергії, ніж якби відповідні зміни здійснювалися безпосередньо на фізичному плані без залучення сил, що належать більше високим планам.

- Одного разу світу належить прокинутись в здивуванні й побачити результати великої роботи, проробленої адептами таємних вчень, у тому числі - тибетськими ламами, у співробітництві з іншими, поки що невідомими людству, силами. Наближається час, коли над планетою людей запалиться зоря нової епохи, час народження нового людства. Прийде нова людина, якій буде підвладна власна воля і яка навчиться усвідомленою дією розкривати невимірні потенціали прихованих у ній самій сил, переборюючи біль і страждання, щоб викорінити війни й вилучити їх цілком і назавжди із практики людства цієї планети.

- Багато випробувань чекають на нас, тому що так зване "цивілізоване людство" перебуває нині в невимірних глибинах мороку самого похмурого з найбільш похмурих часів, однак нас чекає краща доля, і майбутнє наше бачиться в славі й радості сходження до найвищих вершин духу. І кожний, хто зважиться зробити хоча б крихітний крок назустріч розвитку й розкриттю власної свідомості, крок до розуміння власного духу, вносить тим самим свою частку в справу загальної еволюції людського розуму, свій внесок у перемогу всього людства в жорстокій битві за нову якість усвідомлення.

- Все це було сказано мною лише для того, щоб підкреслити: практика ритуальних дій "Ока Відродження" аж ніяк не є просто фізичне тренування й засіб само оздоровлення, але щось набагато могутніше, набагато більш глобальне - один з інструментів оволодіння волею.
<<попередня початок наступна>>