Головна Місячний календар Місячна астрологія Посівний календар Про сайт Полегшена версія

Сьогодні: 18-07-2018

6-й місячний день

Знак: Терези
Стихія: повітря



Розрахунки

Інший день:



Фаза: новий місяць



Око Відродження
<<попередня початок наступна>>

Розташування другорядних енергетичних центрів - Коли я оселився в монастирі, мені перш за все пояснили, що в людському тілі є дев`ятнадцять енергетичних центрів, іменованих "вихрами", - продовжив полковник перервану розповідь. - Сім з них є основними, а дванадцять - другорядними. Ці вихри - потужні польові утворення, невидимі оком, але проте цілком реально існуючі. Місце розташування другорядних вихрів відповідає положенню суглобів кінцівок: шість верхніх другорядних вихрів відповідають плечовим суглобам, ліктьовим суглобам і лучезапястным суглобам і кистям рук; шість нижніх другорядних вихрів відповідають тазостегновим суглобам, колінам і гомілковостопним суглобам зі ступнями. Коли ноги людини розведені не занадто широко в сторони, колінні вихри з`єднуються, утворюючи один великий вихор, який по кількості сконцентрованої в ньому енергії наближається до основного. А оскільки звичайна людина вкрай рідко виявляється в ситуаціях, що вимагають від нього виконання інтенсивних широкоамплитудних махів ногами, виконання "шпагатів" і тому подібних вправ, колінні вихри його майже завжди являють собою один вихор, просторова форма якого увесь час змінюється відповідно до рухів тіла. Тому іноді колінний вихор відносять до числа головних у якості додаткового, восьмого, і говорять не про дев`ятнадцять, а про вісімнадцять вихрів.

Розташування другорядних енергетичних центрів Місце розташування центрів семи основних вихрів таке: самий нижній розміщається в основі хребта, другий - на рівні самої верхньої точки статевого органа, третій - трохи нижче пупка, четвертий - посерединi грудної клітки, п`ятий - на рівні основи шиї, шостий - у середині голови; що ж стосується сьомого вихру, який нагадує конус зі зверненим догори відкритою основою й розташовується в голові над шостим вихoром. У здоровому тілі всі вихри обертаються з великою швидкістю, забезпечуючи "праною" або "ефірною силою" всі системи людина. Коли ж функціонування одного або більше із цих вихрів порушується, потік прани послабляється або блокується й... Загалом, порушення циркуляції прани саме і є те, що ми називаємо "хворобою" й "старістю".

- У нормальної здорової людини, - продовжував полковник, - зовнішні границі вихрів досить далеко виходять за межі тіла. В особливо потужних і розвинених у всіх відносинах індивідів всі вихри зливаються в одне щільне обертове польове утворення, що за формою нагадує гігантське енергетичне яйце.

Звичайна людина теж нагадує яйце, однак щільність поля в ньому різна - серцевина вихрів по щільності енергії істотно відрізняється від периферії.

Розташування другорядних енергетичних центрів А от у старого, хворого або слабкого індивіда майже вся енергія вихрів розміщується поблизу їхніх центрів, зовнішні ж границі вихрів найчастіше за межі тіла не виходять. Найшвидший і найрадикальніший спосіб відновлення здоров`я й молодості складається в наданні вихрам їх нормальних енергетичних характеристик. Для цього існує п`ять простих вправ. Вірніше, усього їх шість, але шоста - особлива, і про неї я коли-небудь розповім окремо. Поки ж зупинимося на п`ятьох вправах, кожна з яких діє благотворно, однак повнота ефекту досягається лише при регулярному виконанні всіх п`яти. По суті, це аж ніяк не просто вправи, недаремно лами називають їх "ритуальними діями". Ці ритуальні дії й становлять просту систему ефірного тренування, ім`я якого - "Око Відродження". А тепер я розповім про всі ритуальні дії "Ока Відродження" один за одним.

Ритуальна дія перша

Ритуальна дія перша - Ритуальна дія перша, - продовжив сер Генрі своя розповідь, - дуже проста. Виконується вона з метою надати обертання вихрів додаткового моменту інерції. Прстіше кажучи, з допомогою першої ритуальної дії ми ніби розганяємо вихри, надаючи їх обертанню швидкість і стабільність.

- Вихідне положення для першої ритуальної дії, - стійка прямо з горизонтально витягнутими в сторони на рівні плечей руками. Прийнявши його, потрібно почати обертатися навколо своєї осі доти, поки не виникне відчуття легкого запаморочення. При цьому дуже велике значення має напрямок обертання – зліва направо. Інакше кажучи, якби ви стояли в центрі лежачого на підлозі великого циферблата, зверненого лицьовою стороною нагору, то обертатися потрібно було б за годинниковою стрілкою (Рис. РД - 1). Жінки обертаються в той самий бік.

Переважній більшості дорослих людей для початку досить півдюжини разів обернутися навколо своєї осі, щоб відчути запаморочення. Тому лами рекомендують початківцям обмежуватися трьома обертами. Якщо після виконання першої ритуальної дії ви відчуєте потребу присісти або прилягти, щоб позбутися запаморочення - обов`язково піддайтеся цій природній вимозі вашого тіла. Я спочатку увесь час саме так і робив.

- У період початкового освоєння ритуальних дій дуже важливо не перестаратися. Намагайтеся ніколи не переходити ту грань, за якої легке запаморочення переходить у досить помітне й супроводжується слабкими нападами нудоти, оскільки практика наступних ритуальних дій у цьому випадку може викликати блювоту. По мірі практики всіх п`яти ритуальних дій ви згодом поступово виявите, що можете обертатися в першій дії усе більше й більше, не доводячи себе до відчутного запаморочення.

- Крім того, щоб "віднести" межу запамороченням, можна скористатися прийомом, що широко застосовують у своїй практиці танцюристи й спортсмени-фігуристи. Перш, ніж почати обертатися, зафіксуйте погляд на якій-небудь нерухомій точці прямо перед собою. Почавши повертатися, не відривайте погляд від обраної вами точки, скільки це буде можливо. Коли ж через поворот голови точка фіксації погляду пропаде з вашого поля зору, швидко поверніть голову, випереджаючи обертання тулуба, і якнайшвидше знову "захопіть" поглядом свій орієнтир. Такий прийом роботи з використанням опорної точки дозволяє досить помітно відсунути межу запаморочення.

- Коли я служив в Індії, мене не раз приводив у здивування вид так званих "танцюючих дервішів", які годинниками не зупиняючись оберталися навколо своєї осі в дивному релігійному танці. Познайомившись із першою ритуальною дією, я згадав два немаловажних моменти: по-перше, що танцюють дервіші завжди обертаються в тому самому напрямку – зліва направо, тобто за годинниковою стрілкою, і, по-друге, всі вони виглядають дуже сильними й моложавими - ніякого порівняння зі звичайними людьми того ж віку.

- Я запитав в одного з лам-учителів в обителі, чи зв`язана практика танцюючих дервішів з ритуальними діями. Він відповів, що дервіші у своїй практиці користуються тим же самим принципом, однак доводять його до абсурду. У результаті гіперстимуляції у взаємодії тіла й вихрів у якийсь момент наступає серйозний дисбаланс. Відбувається щось на кшталт "внутрішнього вибуху", що має досить руйнівні наслідку для тіла. Дервіші трактують цей вибух як "психічне прозріння" - свого роду спалах релігійного просвітління. Однак у більшості випадків це - помилка, оскільки результуючий стан має дуже мало спільного зі "справжнім просвітлінням".

- На відміну від дервішів, лами у своїй практиці ніколи не обертаються до повної знемоги, обертаючись не кілька сотень разів, а всього лише разів десять-дванадцять - рівно стільки, скільки в кожному конкретному випадку необхідно для стимуляції вихрів. Максимальне ж число обертів за один раз у більшості випадків не перевищує двадцяти одного.
<<попередня початок наступна>>